loading...
مسجد جامع چهاردانگه
»»خوش آمدید««


اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً



العجل مولا مولا العجل مولا مولا العجل مولا مولا
جان عالم بر لب آمد ای خدا مهدی نیامد
چشم عالم پر زخون شد ای خدا مهدی نیامد
هر چه گفتم یا ابن طاها یا ابن یاسین یا ابن احمد
العجل یاابن العلی المرتضی مهدی نیامد
العجل مولا مولا العجل مولا مولا العجل مولا مولا
هر چه گفتم یا مغیث الشیعه نشنیدم جوابی
هر چه گفتم یا معز الاولیا مهدی نیامد
دین ما ایمان ما امید ما هستی عالم
صاحب ما و ولی عصر ما مهدی نیامد
العجل مولا مولا مولا العجل مولا مولا مولا العجل مولا مولا مولا

1-این سایت رسمی مسجد جامع چهاردانگه است و تنها برای پیشرفت سطح  دین و مذهب میکوشد و تنها از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی و مطابق با نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده

2 - تمامی بنرهای داخل سایت مسجد جامع چهاردانگه آگهی مشتریان بوده و با شرط قبول قوانین جمهوری اسلامی داخل سایت اضافه شده

3 - تالار و انجمن مسجد جامع چهاردانگه با تبعیت از دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران ( ولی فقیه ) می باشد ؛ استفاده از الفاظ رکیک و تصاویر خلاف شرع و نامناسب سبب مسدود شدن یوزر و آی پی شخص متخلف خواهد شد

امیدواریم بتوانیم در کشور عزیزمان ایران گامی بلند در پیشرفت دین و مذهب داشته باشیم


رهبر

شهداء چهاردانگه

Davod بازدید : 49 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

آن سفر كرده كه صد قافله دل همره اوست‏

هر كجا هست خدايا به سلامت دارش‏

؛ ديوان حافظ، ص 223.
دعا براى سلامتى امام زمان(عج) آثار و بركات فراوانى دارد از جمله:
1. نشانگر علاقه و محبت مسلمانان به ايشان است. اگر چه دوستى تمام ائمه معصومين‏عليهم السلام بخشى از ايمان و شرط قبولى اعمال است، در عين حال دعا كردن در حق امام زمان(عج) موجب ازدياد محبت آن حضرت در دل و در نتيجه موجب تقويت ايمان مى‏گردد.
2. اظهار تجديد عهد و پيمان با آن حضرت است و محتواى پيمان با آن حضرت را دين دارى و شريعت محورى و تصميم قلبى بر اطاعت امر امام‏عليه السلام و يارى رساندن او با نثار جان و مال تشكيل مى‏دهد.

Davod بازدید : 47 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

باید به این نکته توجّه داشت که شناخت و ایمان نسبت به امام زمان - عجل الله تعالی فرجه الشریف - و استواری در آن، بر هر چیز دیگر، مقدم است چرا که در عصر امامان پیشین، کسانی بودند که در کنار ائمه عصمت و طهارت زندگی می‌کردند ولی چون نسبت به آن برگزیدگان ‌الهی، معرفت و ایمان نداشته‌اند، بهره‌ای از آنها نبرده و چه بسا با آنها هم مخالفت کرده‌اند.

حال ما چه کنیم که بتوانیم امام زمان خویش را بشناسیم و انس و ارتباط حقیقی با آن حضرت برقرار نماییم؟ در اینجا به برخی از مهم‌ترین راه‌های آن اشاره می‌نماییم: تقوا و عشق و محبت به آن سرور.

Davod بازدید : 52 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

بسیاری از افراد در مورد قیام حضرت تصور می کنند که این قیام منجر به بزرگ ترین و خونین ترین جنگ تاریخ می شود و حضرت سال ها با جنگ و قیام مسلحانه به مبارزه با کفر و شرک و نفاق می پردازد و همه کفار و مشرکین و دشمنان اسلام، حتی مسلمانان سست ایمان را می کشد و بعد از این جنگ خونین، هر کس می ماند، اهل سعادت و ایمان خواهد بود.
معمولاً نقاشی هایی هم که از امام زمان (عج) کشیده می شود، تصویر مردی است که روی اسب نشسته و شمشیر خود را بلند کرده و آماده دادن دستور نبرد است، آیا واقعاً این گونه است؟

Davod بازدید : 54 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 انتظار یعنی چه؟

رهبر عزیزمان، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در مورد انتظار می فرمایند: « انتظار به معنی اشتیاق انسان برای دست رسی به وضعی برتر و بالاتر است و این حالتی است که بشر همیشه باید در خود حفظ کند و پیوسته در حال انتظار فرج الهی باشد.»


«انتظار ظهور امام زمان علیه السلام به معنی انتظار برای پر شدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه ی انسانها، انتظار رفع ظلم از صحنه ی زندگی بشر و انتظار فرا رسیدن دنیایی برتر از لحاظ معنوی و مادی است و...»
و...

Davod بازدید : 44 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

"شیخ طبرسى" صاحب "تفسیر مجمع البیان" در کتاب "کنوز النجاح" (1) روایت کرده است از "احمدبن الدربى" از خدّامه ابى عبداللَّه "حسین‏بن محمد بزوفرى" که او گفته است: از ناحیه مقدّسه حضرت صاحب الزمان - علیه الصلوه والسلام - توقیعى بیرون آمد که اگر کسى را به سوى حق تعالى حاجتى باشد، باید بعد از نصف شب جمعه غسل کند و به مکان نماز خود برود و دو رکعت نماز گزارد؛ در رکعت اول سوره حمد را بخواند و چون به "إِیّاکَ نَعْبُدُ وَإِیّاکَ نَسْتَعین" مى‏رسد، صد مرتبه آن را تکرار نماید و بعد از آن که صد مرتبه تمام شود، بقیه سوره حمد را بخواند؛ پس از تمام شدن سوره حمد سوره "قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدْ" را یک مرتبه بخواند و رکوع و دو سجده به جا آورد و "سبحان ربّی العظیم و بحمده" را هفت مرتبه در رکوع بگوید و "سبحان ربى الاعلى و بحمده" را در هر یک از دو سجده هفت مرتبه بگوید و بعد از آن رکعت دوم را نیز مانند رکعت اول به جاى آورد و بعد از تمام شدن نماز این دعا را بخواند؛ پس خداوند حاجت او را - هر چه که باشد - برآورده سازد مگر آن که حاجت او در قطع کردن صله رحم باشدو...

دانــســتـــنـــی هــا
آیا می دانستید انگور بالاترین میزان آنتی اکسیدان را داراست چه در بین میوه ها و چه در بین سبزیجات                                   آیا می دانستید که پرتقال منبع غنی پتاسیم است و بعد از پرتقال موز و اسفناج بیشترین میزان پتاسیم را دارا هستند                                        ایا می دانستید به گریفوروت در آمریکای لاتین میوه بهشتی می گویند و بر خلاف تصور ما در پایین آمدن فشار خون موثر نیست

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    فعالیت های این سایت در چه سطحی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 12,046
  • برنامه های مسجد جامع
    •  نماز جماعت و فتح یک صفحه قرآن کریم
    • مراسم دعای کمیل و توسل و ندبه
    • زیارت عاشورا
    • آموزش قرآن و آموزش اذان
    • مجموعه فرهنگی ورزشی

    برندگان مسابقه

    به زودی اسامی برندگان در سایت قرار میگیرد